Saturday, April 26, 2008

Tekstovi pesama Galija

Dodirni me

Gledam te nekim drugim ocima
upravo onako kako ne treba
u tebi je Vojvodina zaspala
sto izvora, nigde obala

I ne shvatam sta mi se desava
nedostaje mi rec koja resava
u tebi je neka tajna ostala
k'o muzika starih majstora


Dodirni me sasvim slucajno
poljubi me filmski nestvarno
i najlepse kad je prestani
okreni se i nestani

Osecam nesto cudno u vazduhu
ceo svet na jednom jastuku
na postelji od punog meseca
nikom se ovde ne spava

Na tvojim usnama

Na tvojim usnama
kad budes zaspala
dva cu ti tiha napisati stiha
na tvojim usnama

Pred tvojim ocima
kad budes zaspala
gorjece slika voljenog lika
pred tvojim ocima

Ref.
Neka te niko ne pozeli ove noci
neka te niko ne probudi
neka te niko ne pozeli ove noci
neka se niko ne usudi

U tvojim snovima
kad budes zaspala
teci ce neka reka daleka
u tvojim snovima

U tvojim nocima
kad budes zaspala
jednog ce dana boleti rana
u tvojim nocima
.

Jos uvek sanjam

Jos uvek sanjam neke bivse
a mozda me neka i sad ceka
jos uvek ih pamtim po nekim ljudima
po mestima i cvrstim grudima

I opet se setim po ko zna koji put
zasto te onda nisam smeo
a onda mislim ako te ponovo budem sreo
zasto te onda nisam hteo

Jos uvek sanjam, jos uvek sanjam
jos uvek sanjam staru ljubav
a onda trazim bilo koju

I opet se setim po ko zna koji put
one nase pesme i sve sto sam hteo
a onda mislim ako te ponovo budem sreo
zasto te onda nisam smeo


No comments: